Swagger Jagger

Cher Lloyd var en deltagare i förra årets brittiska X Factor, samtidigt som killarna i One Direction. För två veckor sedan släpptes hennes singel "Swagger Jagger". Cher har fått väldigt mycket dålig kritik för sin låt och musikvideo som släpptes den första juli. Bland kommentarerna på Youtube får man leta länge för att hitta någon som är positiv. Videon har mer än dubbelt så många fler dislikes än likes. Jag tycker själv inte att det är världens bästa låt, men jag förstår ändå inte allt hat hon får. Visst låten kanske suger, men den fastnar. Texten kanske inte är logisk någonstans, men man kommer ihåg den. Och videon tycker jag inte är så hemsk alls, jag gillar den faktiskt. Alla har vi rätt till en egen åsikt, men tjejen har inte ens fyllt 18 än. Ingen förtjänar att få så mycket hat från personer man aldrig ens träffat. Om man inte gillar låten så behöver man inte lyssna på den, it's as simple as that.


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med om att det kanske inte är världens wow-faktor på låten, men jag tror att man efter några gånger skulle uppskatta den ganska bra på dansgolvet. Hoppvänlig, lätt text i refträngen; alla kan vara med.



Grattis till vinsten av äran förresten! :)

2011-07-06 @ 23:19:10
URL: http://thinkmusic.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: VISST? VI KUNDE INTE ENS RÖRA OSS. Närå. Det var faktiskt folk där, believe it or not, men jag klippte bort dem från bilderna.. De förstörde :D

2011-07-07 @ 01:04:07
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0