TGIF Even Tho It's Saturday

"Hej jag gillar inte att skriva text i mina inlägg."

Anledningen till att de senaste inläggen inte har innehållit något annat än videos är att jag är trött och lat. Kände också att jag inte behövde skriva något, musik kan tala ganska bra för sig själv.

Den här lyssnar jag på just nu, jag vet att ni är nyfikna. Fast det är lördag idag. Inte fredag.


Gillar musikvideon, fastän Rebecca Black är med. Det faktum att man får se Darren Criss i några sekunder gör det hela väldigt väldigt awesome. And Oh, I love Katy Perry. I mean Kathy Beth Terry. She's cool.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker också denna video är riktigt grym!

2011-07-30 @ 20:51:10
URL: http://skis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0